Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne
ul.Bolesławska 23
32-310 Klucze
Tel: (032) 67 30211, 326730210
e-mail: zaz@chsd.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z planowanym zakupem sprzętu komputerowego i biurowego niezbędnego do prowadzenia zajęć w ramach projektu ”Zakład Aktywności Zawodowej- spełnieni w pracy,” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, działanie 9.1 Aktywna integracja, poddziałanie 9.1.5 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym, Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne zaprasza do złożenia oferty.
- I. Przedmiotem zapytania jest:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i innych sprzętów niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu ”Zakład Aktywności Zawodowej- spełnieni w pracy.” - Wymieniony w opisie sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzący z bieżącej produkcji, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi być wolny od obciążeń prawami osób trzecich.
- Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia w przypadku wyboru jego oferty dokumentów potwierdzających zgodność parametrów technicznych urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca udzieli na dostarczony ww. sprzęt gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Termin gwarancji liczy się od daty odbioru bez uwag.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu przed terminem składania ofert.
- Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy (forma pisemna lub elektroniczna lub faksem).
- Zamawiający odrzuci ofertę niezgodną z przepisami prawa.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie za pośrednictwem poczty e-mail.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania
Komputery - zapytanie ofertowe (plik do pobrania)
- Inne wymagania:
- gwarancja minimum 36 miesięcy
- termin realizacji dostawy sprzętu: do 9 dni kalendarzowych od wyboru oferty.
III. Dodatkowe informacje:
Kryterium oceny:
Cena całkowita brutto wskazana w formularzu ofertowym – 80%, zgodnie z poniższym wzorem:
Najniższa oferowana cena łączna brutto
C= -------------------------------------------------------------- x 80 pkt
Cena łączna brutto badanej oferty
Okres udzielonej gwarancji na sprzęty– 20%
Kryterium „okres udzielonej gwarancji” będzie oceniane na podstawie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji zgodnie z poniższym opisem:
W przypadku deklaracji udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia - Wykonawca otrzyma: 10 pkt.
W przypadku deklaracji udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia - Wykonawca otrzyma: 20 pkt.
Kryterium „gwarancja” – rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej
w Formularzu Oferty, gdzie Wykonawca powinien wskazać okres łącznej gwarancji, wyrażony
w postaci całkowitej liczby miesięcy. Zamawiający ustala wymagany okres gwarancji na okres min. 36 miesięcy licząc od daty przekazania i odbioru przedmiotu zamówienia.
UWAGA!!!
Wymagane jest podanie w Formularzu Oferty okresu gwarancji wyrażonego w całkowitej liczbie miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje inny niż wskazany powyżej okresu gwarancji, wówczas
w celu przyznania punktacji okresu gwarancji zostanie zaokrąglony w dół do wskazanego okresu. Oferent zobowiązany jest wskazać jeden okres gwarancji na wszystkie sprzęty.
Uwzględniając wartość tych kryteriów 100 punktów (1% = 1 pkt) obliczamy przyznaną liczbę punktów dla danej oferty mnożąc wyliczony współczynnik przez wagę kryterium tj. 100 pkt.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z powyższymi zasadami, ze względu na złożenie ofert o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych lub zaprosić ich do negocjacji. Wykonawcy składając oferty dodatkowe lub przystępując do negocjacji, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach
III. Termin składania ofert.
- Oferty prosimy przekazać do dnia 17.03.2020r. do godz. 12.00
- siedziba: Placówka Dom Nadziei 42-450 Łazy, Brzozowa 19
- e-mail: zaz@chsd.pl
- Ofertę prosimy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i biurowego”.
- Za termin złożenia oferty uważa się dzień i godzinę jej faktycznego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Istnieje możliwość dostarczenia osobistego lub za pośrednictwem poczty/kuriera lub pocztą elektroniczną na adres zaz@chsd.pl opatrzoną podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Ewentualne zapytania prosimy kierować pisemnie na e-mail: zaz@chsd.pl
Osoba do kontaktu- Beata Szczygieł/Agnieszka Winczewska tel. 32 6730211, 32 6730210